بازرگانی کیل
خانه / شیلنگ فنردار فشار قوی / شیلنگ فنردار فشار قوی | قیمت انواع شیلنگ های صنعتی

شیلنگ فنردار فشار قوی | قیمت انواع شیلنگ های صنعتی

شیلنگ های فشار قوی طیف وسیعی از انواع شیلنگ ها را به خود اختصاص داده اند و در صنایع مختلف کارایی دارند، امروزه در بسیاری از صنایع و وسایل نقلیه از این نوع شیلنگ ها استفاده می شود. شیلنگ فنردار فشار قوی یکی از این نوع شیلنگ ها می باشد که علاوه بر تحمل فشار زیاد، توسط لایه ای فنری شکل محافظت شده است  شیلنگ باد کمپرسور های بسیار قوی و شیلنگ های هیدرولیک در برخی مدل، نمونه ای از این شیلنگ ها محسوب می‌شوند. خریداران برای استعلام قیمت این شیلنگ ها که در شاخه صنعتی طبقه بندی می شوند می توانند از روش های زیادی این اقدام نمایند و پس از برسی این محصول بر اساس مشخصات ذکر شده، نوع مناسب را متناسب با کاربرد خود، خریداری کنند. 

شیلنگ فنردار فشار قوی | قیمت انواع شیلنگ های صنعتی

شرکت تولیدی انواع شیلنگ فشار قوی

شرکت تولیدی انواع شیلنگ فشار قویامروزه به دلیل کاربرد فراوان شیلنگ های فشار قوی در صنایع گوناگون شاهد آن هستیم که کارخانه های زیادی در اقصی نقاط جهان به تولید این محصول کاربردی مشغول هستند و از این طریق کسب درآمد می کنند. شرکت تولیدی انواع شیلنگ فشار قوی با استفاده از تجهیزات و دستگاهای مدرن که اکثر آنها خارجی است، انواع  انواع شیلنگ فشار قوی در سایز های متنوع تولید می‌کنند که قیمت شیلنگ فشار قوی تولیدی توسط این کارخانجات به عوامل مختلفی بستگی دارد که برخی از آنها عبارتند از :

  • جنس مواد اولیه بکار رفته در این شیلنگ ها 
  • سایز شیلنگ 
  • قطر و گوشته این محصول 
  • برند و مارک شرکت تولید کننده 
  • و… 

این شرکت ها با توجه به پتانسیل های موجود و بازاریابی های هدفمند در این حوزه سعی دارند تا سهم خود را از این بازار گسترش داده و از این طریق مشتریان بیشتری به خود جذب نمایند، یکی از بهترین راه کارها در این مواقع از طریق تولید محصولات با کیفیت میسر می شود که به عنوان موضوعی حیاتی قلمداد می شود و باید بدان توجه ویژه ای بشود. 

عرضه اینترنتی شیلنگ های فشار قوی صنعتی

عرضه اینترنتی شیلنگ های فشار قوی صنعتیامروزه به فروشگاه های اینترنتی، با جستجوی کوتاهی در بستر اینترنت می‌توان دسترسی پیدا نمود، این فروشگاه ها که در حوزه فروش و توزیع شیلنگ های فشار قوی صنعتی فعالیت می کنند، یکی از راحت‌ترین راه ها برای خرید این محصولات محسوب می‌شود. قیمت انواع شیلنگ در روش خرید اینترنتی بسته به شرایط مختلف، قیمت های متنوعی دارد، البته خریداران حرفه ای با مطالعه مشخصات حک شده روی این شیلنگ ها، انواع اطلاعت و خصوصیات این شیلنگ ها را استخراج کرده و توانایی انتخاب محصولی مناسب با کاربرد و نیاز خود دارند. 

شیلنگ باد پنوماتیک یکی از محصولاتی است که از این طریق می توان تهیه نمود، قیمت شیلنگ باد پنوماتیک در این روش ممکن است به نسبت بازار بسیار ارزان تر باشد که ای از مزایای خرید اینترنتی است. برخی دیگر از مزایا این روش خرید عبارتند از :

  • برخورداری از تخفیفات ویژه که برخی سایت ها به مناسبات مختلف ارائه می دهند 
  • دسترسی به محصولات متنوع زیاد به دلیل وجود تعداد زیادی فروشنده مجازی 
  • امکان پرداخت در محل در خرید از برخی سایت ها
  • دسترسی به انواع شیلنگ ها در شهرهای کوچک و بزرگ و خرید مجازی از هر نقطه کشور 
  • و… 

مشخصات شیلنگ لاستیکی فشار قوی فنردار

مشخصات شیلنگ لاستیکی فشار قوی فنرداربه همگام تولید یک شیلنگ فنردار لاستیکی فشار قوی باید برخی استاندارد ها و قوانین پایه رعایت شود و رعایت همه جانبه این استاندارد ها زمینه خلق محصولی درجه یک و ایده‌آل را ایجاد می کند. مرکز فروش شیلنگ فنر دار لاستیکی به صورت عمده، این مشخصات کاربردی را در اختیار خریدار قرار می دهد تا تصمیم درست توسط خریدار با مشاوره فروشنده صورت گیرد. معمولا مشخصات کلی توسط لیبل و یا به صورت چاپ شده روی محصول قرار گرفته اند. برخی از مشخصات عبارتند از :

  • شماره استاندارد SAE
  • میعانات نفتی
  • روغن‌های شیمیایی
  • سیالاتی با پایه آب
  • دمای کاری*
  • حداقل فشار (psi)
  • حداکثر فشار (psi) 
  • قطر داخلی (اینچ)
  • و… 

مشخصه حداکثر فشار به مصرف کننده این امکان را می دهد که بیشتر از توان شیلنگ از آن کار نکشد تا منجر به ترکیدن یا انفجار ناشی از آن نشود. دمای کاری هم به دمای سیالی که قرار است این شیلنگ ها عبور کند بر می گردد، معمولا کارخانه های سازنده به دلیل اینکه در اثر استفاده از این محصولات مشکلی ایجاد نشود این شیلنگ ها را با توجه به مواد اولیه بکار رفته در آن، تا حدی در مقابل حرارت مایع داخل آن مقاوم می سازند و این دما را به مشتری همراه محصول پیوست می کنند. این مشخصه برای دماهای نزدیک صفر تا بیشتر از ۱۰۰ درجه هم متغیر است. 

واردات انواع شیلنگ های فشار قوی

واردات انواع شیلنگ های فشار قویهر ساله مقادیر زیادی شیلنگ های فشار قوی از قبیل شیلنگ فشار قوی کمپرسور، شیلنگ فشار قوی کارواش، شیلنگ های باد، شیلنگ های هیدرولیک و پنوماتیک وارد کشور می شود و متاسفانه هر ساله افزایش چشم گیری دارد. شرکت های وارد کننده از یک سو و تمایل مصرف کننده از سوی دیگر مسبب بوجود آمدن این موضوع شده است. البته در برخی مواقع به دلایل مختلف و ناچارا خرید این شیلنگ ها مشکلی ایجاد نمی‌کند ولی در صورت مورد مشابه ایرانی، استفاده از این شیلنگ ها توصیه نمی شود. 

فروش عمده شیلنگ های سیمی فشار قوی

فروش عمده شیلنگ های سیمی فشار قویهمانطور که گفته شد شیلنگ ها امروزه جزو جدا نشدنی صنعت بحساب می آیند و هر جا چشم باز کنیم، انواع گوناگون آنها را مشاهده خواهیم نمود. برخی مشتریان عمده به دنبال مراکز فروش عمده انواع شیلنگ سیمی هستند که این شیلنگ ها را به عنوان شیلنگ های هیدرولیک نیز می توان مورد استفاده قرار داد. به طور کلی این فروشندگان انواع شیلنگ های فشار قوی و معمولی را به خریداران عرضه می کنند و مشتریان مختلفی از طیف های مختلف دارند زیرا بازار شیلنگ، بازار بسیار متنوعی است. به طور کلی  می توان به چهار گروه کلی برای این شیلنگ ها نام برد:

  • شلنگ های اتصال فشاری (بدون بست): این نوع شیلنگ ها فشار ضعیف به بست برای اتصال به همدیگر یا سایر اتصالات نیاز ندارند و به راحتی به هم متصل می گردند. این نوع شلنگ ها برای فشارهای پایین کمتر از ۲۰ بار مناسب هستند
  • شلنگ های فشار ضعیف فنری: این گروه، انواع شیلنگ های لاستیکی شفاف فنری هستند که بین مخزن و پمپ نصب می گردند که پمپ قادر به لرزش آزاد خواهد بود و از این طریق سیال را از خود عبور خواهد داد.  انتقال روغن برگشتی در قسمت نشتی شیرها و هیدروموتورها از موارد استفاده این شیلنگ ها است
  • شلنگ های فشار متوسط: در فشار های متوسط هیدرولیکی بین فشار ۱۰ تا ۲۵۰ بار مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین برای انتقال سیالاتی چون روغن، یا مایعات مبتنی بر آب، در ماشين آلات و سیستم های هیدرولیکی، ماشین آلات کشاورزی، ماشین آلات زمین و سایر ماشین آلات حمل و نقل از این نوع شیلنگ هیدرولیک استفاده می شود 
  • شیلنگ های فشار بالا: از این نوع شیلنگ های فشار قوی در صنایعی از قبیل معدن زغال سنگ، ساخت تونل، فرایندهای مرتبط با نفت و جوشکاری استفاده می شود و این امکان را می دهند تا در فشار های بسیار بالا در محیط های خطرناک، با ایمنی کامل سیالات را بتوان انتقال داد. 

معرفی مدل های مختلف شیلنگ های فشار قوی

معرفی مدل های مختلف شیلنگ های فشار قویآیا تا به حال یک شیلنگ کارواش فشار قوی را از نزدیک مشاهده کرده اید و لایه های مختلف آن را از نزدیک مورد وارسی قرار داده اید؟ شیلنگ های فشار قوی ساخته شده، امروزه از لایه های مختلفی تشکیل می شوند و هر کدام از این لایه ها برای منظوری خاص کاربرد دارند و همین لایه ها برای مجموعه کل شیلنگ ها کاربرد تعیین می نماید. در بعد معرفی یک مدل خاص از این شیلنگ ها می‌توان از جانب (ساخت، مواد تشکیل دهنده، فشار کاری(بار)، فشار کاری(بار)، دما ی عملیاتی، مزایا، کاربرد) درباره این محصول  نظر داد که یک مورد را مورد برسی قرار می دهیم :

شیلنگ های منجید دار فشار قوی

  • شیلنگ جوشکاری تورچ

شیلنگ های تورچ با استاندارد های روز دنیا و از بهترین مواد اولیه ساخته شده که دارای مدل های مختلفی از قبیل آب خنک و هوا خنک همچنین ۱۵۰آمپر تا ۴۵۰ آمپر، به منظور مصارف صنعتی مختلف ساخته می شود و در بازار  متراژهای ۵۰ و ۱۰۰ متر آن موجود است 

مقاومت :رنج تحمل فشار تا ۳۰ بار مقاوم به فشارهای بالا

مزایا:سیار بادوام ,سطح داخلی و خارجی صاف ,مقاوم در برابر پیچ خوردگی

کاربرد : جوشکاری آرگون

  • شیلنگ های شفاف نخدار فشار قوی سه خط

این نوع شیلنگ ها از گرانول pvc ساخته شده است که خطری برای محیط زیست ایجاد نمی کند همچنین دارای قدرت و دوام بیشتر و طول عمر بالاتری نسبت به شیلنگ های همین گروه دارد. تا حدی در برابر ضربه مقاوم است و قابل شستشو  با مواد شویند غیر اسیدی و ضد خوردگی و اکسیداسیون می باشد            

مزایا : ضد رطوبت، قابل شستشو با مواد شویند (غیر اسیدی)، غیر قابل فرسایش، مقاوم در برابر تابش خورشید، ضد خوردگی و اکسیداسیون شلنگ بسیار نرم و شفاف به طور کامل، فشار کار بالا، بی بو و غیر سمی است.

دمای عملیاتی : مقاوم در بازه دمای ۲۰- الی ۸۰+ درجه سانتیگراد

کاربرد:  جهت مصارف خانگی ، اب آشامیدنی، روغن نباتی، بخش مواد غذایی و خطوط بهداشتی. صنعتی ، کشاورزی و باغبانی ,….

  •  شیلنگ های دو لایه نخ ۲۰تا ۶۰ بار

این شیلنگ ها که دارای تحمل فشار از  20 تا ۶۰ بار هستند در مواردی مانند انتقال، مکش و تخلیه آب، سیالات با پایه نفتی و گاز کاربرد های فراوان دارند همچنین، این نوع شیلنگ ها شامـل آن دستـه از شیـلنگ هایی هستند که برای افزایش مقاومت در برابر فشار و کشش ،در  تولید آنها، از نخ و یا روکش های نخی استفاده شده است و دارای دو یا چند لایه نخ بوده که از نـخ تابیده و یا لفـاف کاملی از نخ بر روی مغزی قرار گرفته است 

مهمترین کاربردهای انواع شیلنگ فشار قوی

مهمترین کاربردهای انواع شیلنگ فشار قویکاربرد های متنوع شیلنگ های صنعتی باعث شده کاربرد های زیادی برای آنها وجود داشته باشد و فروش انواع شیلنگ های مختلف را شاهد باشیم. این شیلنگ ها کاربرد های زیادی دارند که برخی عبارتند از :

  • در وسایل نقلیه موتوری 
  • در کارخانه ها و صنایع 
  • در ماشین الات معدن 
  • کاربرد در ماشین آلات راه سازی 
  • و… 

تحمل فشار سیال زیاد را بر عهده این شیلنگ ها می باشد، به همین جهت توجه به فشار سیالی که قرار است در شیلنگ جریان پیدا کند مهم است که باعت می شود این محصول با توجه به این فشار طراحی و تولید شود. این شیلنگ ها حاوی پوششی از سیم‌های فلزی هستند که با جنس های مختلف، بافته شده، البته در برخی اوقات بسته به نوع شیلنگ از رشته‌های نخی محکم نیز استفاده می‌شود. 

لیست قیمت شیلنگ های فشار قوی در بازار

لیست قیمت شیلنگ های فشار قوی در بازارلیست قیمت شیلنگ های فشار قوی در بازار توسط فروشنده ها نمایندگی ها کارخانه ها و مراکز توزیع آن عرضه می شود این لیست قیمت ها که با همدیگر متفاوت می باشد به صورت دوره ای و متناوب یا به درخواست مشتری به دست خریدار میرسد که در آن قیمت انواع شیلنگ های فشار های ذکر شده اند. به عنوان مثال قیمت شیلنگ فنردار پنوماتیک در این لیست ها به نسبت همین نمونه بدون فنر، ارزان تر خواهد بود. 

فروشنده شیلنگ های فشار قوی و هیدرولیک

فروشنده شیلنگ های فشار قوی و هیدرولیکخرید شیلنگ فنردار یا معمولی فشار قوی و هیدرولیک از طریق فروشند های این شیلنگ ها در شهرهای مختلف امکان پذیر است و می توان به روش های مختلف خرید خود را انجام داد. معمولا فروشندگان برخی اطلاعات لازم را به خریدار ارائه می دهند و راهنمایی های لازم را برای خریدی هدفمند به مشتری می دهند. قیمت شیلنگ های فشار قوی و هیدرولیک به عوان مختلفی بستگی دارد که مهمترین آن کیفیت است و کیفیت این محصولات به طور مستقیم به جنس لایه های مختلف آن بر می گردد. هر شیلنگ فشار قوی معمولا از چند بخش اصلی تشکیل شده است: 

  • لایه‌ی داخلی

لایه داخلی، مقاومت شیمیایی در برابر سیال عبوری است به این صورت که هیچ‌گونه واکنشی با سیال نداشته باشد و یا اینکه تغییری در خواص شیمیایی آن ایجاد نکند.

  • لایه‌ی بیرونی

 وظیفه مقاومت در برابر عوامل محیطی نظیر فرسایش، اکسایش، مقاومت در برابر خوردگی و مواد شیمیایی مختلف مانند انواع روغن‌ها و … بر عهده لایه بیرونی شیلنگ فشار قوی خواهد بود 

توزیع عمده شیلنگ های فشار قوی باکیفیت

توزیع عمده شیلنگ های فشار قوی باکیفیتمرکز توزیع عمده شیلنگ های فشار قوی یکی از ارائه و عرضه کنندگان این محصول در کیفیت های مختلف محسوب می شود. این عمده فروشان از طریق لیست قیمت‌ انواع شیلنگ های فشار قوی باکیفیت، به مشتریان خدمات رسانی کرده و انواع شیلنگ های ایرانی و خارجی در مارک ها و برند های مختلف را به فروش می رسانند. یکی از این شیلنگ ها، شیلنگ کارواش فشار قوی است که در بین مصرف کنندگان فروش بالایی دارد، فیمت شیلنگ کارواش رابطه مستقیم با کیفیت، برند، متراژ خریداری و… دارد

شرکت پخش انواع شیلنگ های فشار قوی در کشور

شرکت پخش انواع شیلنگ های فشار قوی در کشورشرکت های پخش از دیگر توزیع کنندگان عمده محسوب می شوند که با کارخانه های تولیدی و همچنین برند های زیادی در ارتباط هستند و با قیمت های مناسب تری محصولات را از کارخانه ها خریداری می کنند. برخی خدمات ارائه شده توسط این شرکت ها همچنین محصولات قابل پخش آنها عبارتند از :

  • فروش انواع شیلنگ فنری فشار قوی 
  • ارئه لیست قیمت شیلنگ فنردار فشار قوی 
  • فروش انواع شیلنگ کارواش همچنین ارائه لیست قیمت شیلنگ کارواش در انواع مختلف 
  • فروش شیلنگ های هوا 
  • فروش و توزیع انواع شیلنگ های آبیاری تحت فشار 
  • و… 

بازار خرید شیلنگ های هیدرولیک و ترموپلاستیک

بازار خرید شیلنگ های هیدرولیک و ترموپلاستیکامروزه با فراگیر شدن وسایل نقلیه موتوری و همچنین وجود کارخانه های زیاد در کشور، بازار خرید انواع شیلنگ پنوماتیک، هیدرولیک و ترموپلاستیک نیز از رونق بالایی برخوردار است. قیمت شیلنگ پنوماتیک به مولفه های مختلفی بستگی دارد که مهم‌ترین آنها به کیفیت و برند آن بر می گردد. در خرید شیلنگ هیدرولیک، توجه به مشخصات چاپ یا حک شده روی کالا، امری مهم قلمداد می شود و در طول مصرف بسیار کمک کننده خواهد بود. 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
رضا محمدی
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09120696963
whatsapp icon واتس اپ: 09120696963
instagram icon اینستاگرام: ya_ali_madad_5597
email icon پست الکترونیکی: reza.arbosara@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید