بازرگانی کیل
خانه / شیلنگ کشاورزی / فروش شیلنگ کشاورزی تهران | عرضه بهترین شیلنگ های آبیاری

فروش شیلنگ کشاورزی تهران | عرضه بهترین شیلنگ های آبیاری

امروزه روش های نوین آبیاری از یک سو و خشکسالی های چند سال پیش از طرف دیگر باعث شده که انواع شیلنگ های مخصوص در این زمینه وارد شوند و به لطف وجود کارخانه های زیادی در این حوزه، تنوع بسیاری از انواع مدل آن را شاهد هستیم. تهران به دلیل اینکه پایتخت ایران و یکی از شهرهای بزرگ و پرجمعیت محسوب می شود همچنین از نظر کشاورزی رونق خوبی دارد، یکی از مراکز فروش شیلنگ های کشاورزی است فروش شیلنگ کشاورزی تهران تهران به دلیل همجواری با دیگر استان های حاصلخیز  بتانسیل این را دارد که یکی از مراکز فروش عمده این محصول محسوب شود که کارخانه های بزرگ و نمایندگی های زیاد از نشانه های این فروش بالا است. 

فروش شیلنگ کشاورزی تهران | عرضه بهترین شیلنگ های آبیاری

تولید انواع شیلنگ مورد استفاده در کشاورزی

تولید انواع شیلنگ مورد استفاده در کشاورزیخشکسالی های اخیر از یک طرف و روش های جدید و پیشرفته آبیاری از سوی دیگر استفاده از انواع لوله ها و شیلنگ های مربوطه را افزایش داده است. 

تولید انواع شیلنگ مورد استفاده در کشاورزی توسط کارخانه های مختلفی در سراسر ایران انجام می‌شود که این تولیدی ها با استفاده از مواد اولیه خارجی و ایرانی، شیلنگ های مورد استفاده در آبیاری را در جنس های پلی اتیلن، پی وی سی، برزنتی و… عرضه می کنند. از آنجایی که برای کشاورزی نیاز به شیلنگ ها در سایز های مختلف است، کارخانه های تولیدی نیز از این موقعیت استفاده کرده و سایز های متنوعی از آن را تولید کرده‌اند همچنین این شیلنگها در چندین نمونه نخ دار، ساده، سیم دار و… تولید می شوند. قیمت شیلنگ کشاورزی تولید ایران به دلایل مختلف از نمونه های خارجی، با همان کیفیت ارزان تر است که برخی از آنها عبارتند از :

  • بیشتر مواد اولیه بکار رفته در این شیلنگ ها ساخت صنایع پتروشیمی ایران است و به دست تولید کنندگان ارزان تر می رسد، بالطبع قیمت نهایی آن کاهش پیدا می‌کند 
  • هزینه حمل و نقل محصولات خارجی به دلیل دوری راه به قیمت نهایی افزوده و باعث افزایش قسمت ها می شود 
  • شیلنگ های ایرانی به نسبت خارجی در بازار بیشتر به چشم می خورند و به راحتی در دسترس هستند ولی نمونه های خارجی کمتر ولی قیمت آنها گران تر است 
  • رقابت بین تولید کنندگان ایرانی از طریق افزایش کیفیت و کاهش قیمت، خود از دلایل مهم کاهش قیمت ها در این حوزه است 
  • و… 

ویژگی های شیلنگ های مخصوص آبیاری

ویژگی های شیلنگ های مخصوص آبیاریشیلنگ های مخصوص آبیاری نیازمند ویژگی های  خاصی هستند  تا بتوان در زمین های کشاورزی و حوزه آبیاری از آنها استفاده کرد. تولید شیلنگ های کشاورزی با مواد اولیه متفاوت و مخصوص، به آنها این ویژگی ها و خصوصیات را می دهد. به عنوان مثال یک شیلنگ درجه یک و مرغوب، به نسبت نوع معمولی و بی‌کیفیت ممکن است چندین سال بدون هیچ گونه مشکلی کار کند. انواع شیلنگ کشاورزی مورد استفاده در آبیاری نویین، باید ویژگی های منحصر به فردی داشته باشد تا کشاورزان را به خرید آن تشويق کند، برخی از این ویژگی ها عبارتند از :

  • تا حدی در مقابل نور خورشید و عوامل طبیعی مانند سرما مقاوم باشد 
  • سایز های مختلفی از آن تولید شود تا بنا به کاربرد، بتوان از نمونه ای با سایز مناسب استفاده کرد 
  • در مقابل کشش مقاوم باشد 
  • تحمل فشار آب با دماهای نرمال را داشته باشد 
  • علامت استاندارد را دارا باشد 
  • و… 

بزرگترین مرکز فروش شیلنگ در تهران

بزرگترین مرکز فروش شیلنگ در تهران مراکز فروش شیلنگ در تهران در نقاط مختلفی از این شهر در حال فعالیت هستند که برخی از این مراکز فروش، نمایندگی های کارخانه های تولیدی هستند که به عنوان واسطه فروش یک برند، از یک کارخانه فعالیت می کنند که این مراکز نمایندگی انحصاری کارخانه تولیدی محسوب می شود. از این قبیل نمایندگی ها علاوه بر تهران در شهرهای بزرگ دیگر نیز به وفور یافت می شود که لیست قیمت آنها با قیمت رقابتی به مشتریان عرضه می شود. فروش شیلنگ های ایرانی از طریق این نمایندگی ها می‌تواند از نظر قیمت بسیار ارزان تر تمام شود به نحوی که گاها مشاهده می شود، این مراکز، انواع محصولات خود را به قیمت درب کارخانه به دست مشتری می‌رسانند. 

نوعی دیگر، نمایندگی برندهای خارجی هستند که از شرکت های وارد کننده، انواع شیلنگ ها با برندهای خارجی را خریداری کرده و از دست دیگر بین مشتریان توزیع می کنند که بیشترین نمونه ای که در زمینه شیلنگ های وارداتی در ایران یافت می شوند، شیلنگ آبیاری قطره ای است که قیمت این نوع از شیلنگ ها، برای کشاورز و مشتری، به نسبت شیلنگ آب ایرانی، گران تر خواهد بود 

آشنایی با انواع مدل های شیلنگ کشاورزی

آشنایی با انواع مدل های شیلنگ کشاورزیچنانچه گفته شد در حوزه کشاورزی نوین استفاده از شیلنگ فشار قوی در آبیاری تحت فشار، رونق بالایی پیدا کرده اند که در مواقع کم آبی یا جهت کاشت محصول بیشتر با کمترین مقدار آب، بسیار کمک کننده خواهد بود. آشنایی با انواع مدل های شیلنگ کشاورزی برای خریدار و فروشنده امری مهم قلمداد می شود که در انتخاب نوع مناسب با بهترین کیفیت، می تواند بسیار حائز اهمیت باشد زیرا طیف بسیار گسترده ای از این انواع این شیلنگ ها مانند شیلنگ برزنتی، شیلنگ های نخ دار، شیلنگ های پلی اتیلن و… را در بازار شاهد هستیم که انتخاب نوع مناسب آن از مهم‌ترین نکات خرید محسوب می شود. امروزه شرکت های بزرگ در کنار فروش محصولات آبیاری، برخورداری از مشاوره های تخصصی و رایگان را برای مشتریان مهیا ساخته اند و در خرید های عمده و پروژه های آبرسانی عمده، خریداران از این راهنمایی ها به صورت رایگان بهره مند می شوند. 

عرضه کننده انواع شیلنگ های صنعتی و کشاورزی

عرضه کننده انواع شیلنگ های صنعتی و کشاورزینمایندگی های شیلنگ های صنعتی و کشاورزی به عنوان عرضه کننده انواع محصولات صنعتی و کشاورزی، یکی از گزینه های خرید این محصول محسوب می شوند و از آنجایی که فرایند تولید انواع کشاورزی و صنعتی این محصول، تا حدی با هم مشابه است، مشاهده مراکز فروش شیلنگ صنعتی و کشاوزی توامان با هم باعت تعجب نیست زیرا حتی در برخی موارد ممکن است از یک نوع شیلنگ صنعتی در حوزه کشاوزی نیز استفاده شود، مانند شیلنگ آب اتش نشانی که از برزنت و pvc ساخته شده و علاوه بر اینکه در زمینه آتش نشانی بسیار پرکاربرد است، در برخی مواقع در آبیاری زمین های کشاورزی از آن استفاده می شود. از ویژگی های بارز این محصول می توان به قیمت مناسب آن و قابلیت جمع آوری آن بعد از اتمام کار اشاره نمود.

قیمت روز بهترین شیلنگ های کشاورزی

قیمت روز بهترین شیلنگ های کشاورزییکی از دغدغه های خریداران و فروشندگان در بازار های پر نوسان، دسترسی به قیمت روز این محصولات است که برخی مراکز تولید و نمايندگان به این مشکل پرداخته و قیمت روز محصولات خود را به صورت دوره ای و یار در صورت تغییر قیمت ها در اختیار مشتریان خود قرار می دهند. 

قیمت روز بهترین شیلنگ کشاورزی را نیز خود مشتری می تواند با روش های مختلفی بدست آورد که یکی از آنها مکاتبه یا تماس به مراکز فروش و تولیدی این محصول است و روش آسان و سریع دیگر، استعلام قیمت ها از طریق اینترنت و شبکه های اجتماعی است. برخی شرکت های تولیدی، فروشندگان عمده و نمایندگی های فروش به روش های یاد شده اقدام به انتشار قیمت های خود می کنند. حذب مشتری و افزایش فروش از سیاست های فروش در پشت صحنه این کار است. 

واردات انواع شیلنگ های آبیاری به ایران

واردات انواع شیلنگ های آبیاری به ایرانبرخی با تفکر اینکه بهترین شیلنگ آبیاری را فقط می توان در بین انواع خارجی یافت، فقط به دنبال خرید نمونه های وارداتی هستند. 

واردات انواع شیلنگ های آبیاری به ایران توسط شرکت های وارد کننده، هر ساله مقادیر بسیاری از ارز را از کشور خارج می‌کند. این شرکت ها با واردات این محصول به ایران و ایجاد دفتر های فروش در شهرهای مختلف و همچنین فضای مجازی، به فروش شیلنگ های خارجی مشغول هستند. مشتریان برای خرید اینترنتی این محصولات نیز می توانند فقط با جستجوی کوتاهی در اینترنت و موتور های جستجو، این وارد کنندگان و شرکت های آنها را پیدا و خرید خود را از این طریق انجام دهند. البته اینکه بگوییم اجناس خارجی کیفیت خوبی ندارند، اشتباه است در بین شیلنگ ها و اتصالاتی که از کشور های اروپایی وارد می شود برنده های معتبر با کیفیت بالا نیز دیده می شوند. 

نمایندگی فروش انواع شیلنگ با برند خارجی

نمایندگی فروش انواع شیلنگ با برند خارجیشرکت های تولید کننده انواع شیلنگ و اتصالات فشار قوی و مخصوص کشاورزی در جهان از پیشرفت های بسیار بزرگی در دهه اخیر برخوردا بوده اند و توانسته اند با بازاریابی های هدفمند و افزایش چشمگیر کیفیت در این حوزه، مشتریان زیادی در سراسر دنیا به خود جذب نمایند. محصولات تولید شده دز این کشور ها فقط به محصولات کشاورزی محدود نمی شود بلکه دامنه فعالیت شان گسترده تر از چیزی است که ما تصور می کنیم، این کارخانجات انواع شیلنگ آب، شیلنگ های فشار قوی، هیدرولیک و پنوماتیک و… را در سبد تولید خود جای داده اند. 

نمایندگی فروش انواع شیلنگ آب خارجی در ایران و شهرهای مختلف محصولات یک برند یا چندین مارک را عرضه می کنند به همین دلیل وقتی با یک نماینده فروش خارجی تماس حاصل کنید، متوجه می شوید که انواع محصولات مرتبط با همان مارک را نیز توزیع می کنند. این نمایندگی ها در شهرهای بزرگ مانند تهران بیشتر از سایر شهرها به چشم می خورند و دسترسی به آنها توسط خریدران شهرستانی کمی دشوار به نظر می رسد. 

خرید اینترنتی انواع شیلنگ های آبیاری

خرید اینترنتی انواع شیلنگ های آبیاریاخیرا با وجود تکنولوژی های روز مانند اینترنت دنیا به سمت روش های الکترونیک و مجازی با سرعت زیادی در حال حرکت است و در کشور های پیشرفته و حتی در حال پیشرفت نیز این موضوع به روشنی احساس می شود. در حوزه شیلنگ های آبیاری، کشاورزی و باغبانی نیز این موضوع بسیار رونق گرفته است. 

خرید شیلنگ آب مخصوص کشاورزی و همچنین انواع شیلنگ پی وی سی از طریق اینترنت امکان پذیر است و می توان گفت صد در صد کارخانه های تولیدی در این زمینه، دارای سایت فروشگاهی یا معرفی محصول هستند که در فروشگاه ها مشتری به صورت مستقیم مراحل انتخاب، خرید و پرداخت را انجام می دهند ولی به دلایل مسائل مختلف این نوع فروش کمتر دیده می شود و بشتر سایت ها امکان خرید غیر مستقیم را مهیا کرده اند، به این صورت که خریدار با جستجو و وارد شدن به سایت از محصولات قابل فروش و عرضه دیدن و پس از انتخاب محصول، جهت اطلاع از موجود بودن، قیمت و همچنین خرید نهایی با خود فروشندگان تماس حاصل می کند. 

مشخصات بهترین شیلنگ برای انتقال آب کشاورزی

مشخصات بهترین شیلنگ برای انتقال آب کشاورزیمشخصات یک شیلنگ برای فروشنده و خریدار مهم است که توسط کارخانه های تولید کننده برخی مشخصات فنی روی محصول حک یا چاپ می شوند. در انتقال آب و کشاورزی کیفیت یک لوله و شیلنگ از جوانب زیادی مورد برسی قرار می گیرد که سازنده ای که عرضه شیلنگ آب در انواع مختلف مانند شیلنگ پارچه ای، برزنتی، پلی اتیلن و… به عهده دارد با توجه به ضعف های موجود و برطرف کردن نواقص، سعی می کند نمونه ای با کیفیت عرضه کند. مشخصات یک شیلنگ رابطه ی مستقیم با افزایش یا کاهش فروش خواهد داشت که توجه و رفع آنها هم به خریدار و هن فروشنده کمک خواهد کرد. برخی اطلاعات چاپ شده روی بدنه این شیلنگ ها عبارتند از :

  • حداقل و حداکثر فشار کاری 
  • دمای قابل تحمل سیال گزنده از شیلنگ یا لوله 
  • مقاومت در برابر کشش
  • قطر لایه داخلی 
  • قطر لایه خارجی 
  • و… 

بزرگترین عمده فروش شیلنگ های کشاورزی در کشور

بزرگترین عمده فروش شیلنگ های کشاورزی در کشورمعمولا بزرگترین عمده فروش های شیلنگ های کشاورزی در کشور  در شهرهای بزرگی مانند تهران، مشهد و… فعالیت دارند و از جایی که حجم فروش در شهرهای کوچکتر پایین است از نظر اقتصادی، فعالیت این مراکز به صرفه نخواهد بود. قیمت شیلنگ آب در حوزه کشاورزی بسته به نوع، کیفیت، برند، و… متفاوت خواهد بود و استعلام آن از طریق بزرگترین عمده فروش ها نیز امکان پذیر و بالطبع ارزان تر خواهد بود. این فروشندگان انواع لوله و اتصالات فشار پایین، فشار قوی و متوسط را با استاندارد یا بدون استاندارد بین مشتریان توزیع می کنند و از جایی که برخی محصولات مورد استفاده در کشاورزی درصنایع مختلف نیز کاربرد دارند، می توان انواع شیلنگ های هیدرولیک و سایر اتصالات، پیچ و مهره های مربوطه راراز این طریق خریداری نمود. 

ارسال سریع انواع شیلنگ به سراسر ایران

ارسال سریع انواع شیلنگ به سراسر ایرانفروش شیلنگ آب، شیلنگ آب کارواش، انواع شیلنگ آبیاری و… به روش اینترنتی نیز امکان‌پذیر است که برخی فروشگاه ها برای افزایش فروش خود، خدماتی متمایز به مشتریان عرضه می کنند که برخی از آنها عبارتند از :

  • ارسال سریع انواع شیلنگ به سراسر ایران
  • ایجاد تخفیفات ویژه در برخی موارد 
  • کوتاه کردن زمان سفارش 
  • توزیع کد های تخفیف در خرید های مختلف به عنوان مثال برخی فروشندگان مجازی در خرید اول کد های تخفیفی به مشتریان می دهند تا درخرید های بعدی از آن استفاده و مشمول تخفیفات شوند
  • و… 
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
رضا محمدی
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09120696963
whatsapp icon واتس اپ: 09120696963
instagram icon اینستاگرام: ya_ali_madad_5597
email icon پست الکترونیکی: reza.arbosara@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید