بازرگانی کیل
خانه / شیلنگ آب / فروش شیلنگ آب | عرضه شیلنگ های صنعتی و کشاورزی

فروش شیلنگ آب | عرضه شیلنگ های صنعتی و کشاورزی

فروش شیلنگ آب در بازار با اهداف مختلفی صورت می گیرد. شینلگ اساساً با توجه به انعطاف و امکان تولید در قطر ها و سایز ها و نیز طول مختلف دارد، کاربرد بسیار زیاد در حوزه ی کشاورزی، باغبانی، صنعتی و ساختمانی دارد. در واقع اگر شیلنگ را از برخی خدمات و فعالیت ها حذف کنیم، انجام آن فعالیت با مشکلات اساسی مواجه خواهد شد. مثلا دو مورد مهم از موارد مصرف این تجهیزات، شیلنگ های آتش نشانی و همچنین شیلنگ های گاز می باشند که در این صنایع نقش عمده ای در انتقال مایعاتی مانند آب و همچنین گاز ها دارند. این محصول پر استفاده از ماده ای به نام pvc ساخته می شود و چنانچه کیفیت و قیمت خوبی داشته باشد همواره مورد تقاضای مشتریان خواهد بود. انواع شیلنگ ها برای مصارف خانگی، باغبانی و کشاورزی، آبیاری و امور خدماتی همواره مورد تقاضای مصرف کنندگان بوده است. همچنین برای خرید و فروش شیلنگ آب باید به نکاتی توجه شود که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.

فروش شیلنگ آب | عرضه شیلنگ های صنعتی و کشاورزی

فروشگاه اینترنتی انواع شیلنگ در ایران

فروشگاه اینترنتی انواع شیلنگ در ایرانانواع شیلنگ آب از قطعاتی هستند که در فروشگاه های اینترنتی می توان مدل ها و برند های مختلف آن را مشاهده نمود. همچنین این مراجع فروش دارای مقالات و اطلاعات علمی در مورد ارقام مختلف شیلنگ آب ایرانی و شیلنگ آب وارداتی بوده و رهنمود های لازم را برای آشنایی با این اقلام به کاربران سایت ارائه می دهند.
شیلنگ آب کشاورزی، شیلنگ آب صنعتی،  شیلنگ آب باغبانی، شیلنگ آب کارواش، شیلنگ آب خانگی از جمله انواع مختلف شیلنگ می باشند که سایت های اینترنتی مکانی برای عرضه و فروش آنها به شمار می روند.
در حوزه تولید شیلنگ آب کارخانه شیلنگ سازی به ساخت و طراحی مدل های گوناگون پرداخته و انواع آنها شامل شیلنگ آب فشار قوی و فشار ضعیف می شود که در موارد مربوطه مورد استفاده قرار می گیرد.
تمامی مدل های شیلنگ دارای مارک و برند مخصوص به خود هستند که در مورد ارقام صنعتی معمولا اطلاعات آن بر روی آن درج می شود.
علاوه بر تولید در داخل شیلنگ آب وارداتی نیز مانند شیلنگ آب آتش نشانی از اقلامی هستند که از طریق خرید از کشور های دیگر به ایران وارد می شوند. 
خرید شیلنگ آب از هر نوعی که باشد از طریق فروشگاه های اینترنتی معتبر که دارای فعالیت مجاز می باشند راهی برای تامین این اجناس می باشد.

شیلنگ های آب ایرانی با برندهای مختلف

شیلنگ های آب ایرانی با برندهای مختلفیکی از مواد اولیه ای که برای تولید این کالا به کار می رود، پی وی سی است. این ماده که صورت اختصاری پلی کلرید وینیل است یکی از مواد و فرآورده های پتروشیمی و متعلق به صنعت نفت می باشد.
پی وی سی به دلیل وجود منابع نفتی زیاد در ایران به مقدار فراوان وجود دارد و برای ساخت شیلنگ از هر نوعی به کار می رود. 
به همین دلیل اغلب برند های تولید کننده شیلنگ در ایران از این ماده استفاده می کنند. قابلیت ها و مزایایی که در پی وی سی وجود دارد زمینه استفاده از آن را افزایش داده است. بنابراین در هنگام مراجعه به بازار می توان مارک های مختلف ایرانی را که توسط دستان توانمند صنعت گران ایرانی تولید شده اند مشاهده نمود.
کیفیت تولیدات ایرانی از جهت مقایسه با نمونه های برتر جهانی در موقعیت مناسبی قرار دارد و مهمترین مزیت آن است که این قطعات از هر مدلی که باشند با قیمت مناسب در داخل کشور تولید می شوند.

نمایندگی فروش انواع شیلنگ های وارداتی

نمایندگی فروش انواع شیلنگ های وارداتیشیلنگ های وارداتی دسته ای از اجناسی هستند که پس از اخذ مجوز از گمرک و گذراندن مراحل اداری مختلف توسط شبکه های توزیع و پخش در سراسر ایران توزیع می شوند.
کشور هایی همچون چین، آلمان و اتریش و ایتالیا از کشور هایی هستند که تولید کننده و صادر کننده شیلنگ می باشند. مثلا کشور آلمان در زمینه تولید شیلنگ های آتش نشانی با کیفیت بالا دارای شرکت هایی است که تولید کننده این کالا با کیفیت درجه یک بوده و آن را به کشور های متقاضی و درخواست دهنده صادر می کنند.
از نمونه محصولات و شیلنگ های وارداتی نمونه های چینی نیز در بازار مشاهده می شوند که قیمت مناسب مهمترین دلیل مردم برای خرید آنها می باشد. 
این تولید کنندگان خارجی از طریق نمایندگی های فروش خود در کشور های دیگر به فروش محصولات خود تحت نام و برند مشخص می پردازند. به همین سبب با مراجعه به مراکز فروش ارقام متنوعی از این اجناس قابل مشاهده است. 

معرفی مدل های پرفروش شیلنگ آب در ایران

معرفی مدل های پرفروش شیلنگ آب در ایرانپر فروش ترین مدل های شیلنگ آب در ایران در هر حوزه متفاوت می باشند و بنا به کارکرد و فعالیتی که از آنها انتظار می رود مورد خریداری قرار می گیرند.
به طور مثال در بخش کشاورزی شیلنگ هایی با نام تیپ تولید می شود که یکی از پر فروش ترین این لوازم می باشد. این شیلنگ ها به خوبی در آب و هوای مختلف ایران قابل استفاده می باشند و بهترین گزینه برای مناطق خشک و کم باران به شمار می روند.
در بخش مشاغل مختلف نیز مانند آتش نشانی شیلنگ هایی با عنوان شیلنگ برزنتی تولید می شود که برای عملیات انتقال آب به محل حریق مورد استفاده قرار می گیرند و به دلیل کیفیت بالا یکی از پر فروش ترین این وسایل به شمار می روند.
نوعی از شیلنگ های آب نیز همان شیلنگ هایی هستند که برای شستشوی ماشین یا حیاط منزل یا آبیاری درختان مورد استفاده بوده و همه افراد با آن آشنایی دارند. در این زمینه نیز معمولا شیلنگ هایی که از پی وی سی ساخته شده اند از اقلام پر فروش به شمار می روند.

آشنایی با مدل های مختلف شیلنگ آب

آشنایی با مدل های مختلف شیلنگ آبشیلنگ ها از قطعات پر استفاده در بخش های مختلف هستند که در واقع بدون آنها کار نقل و انتقال مواد مختلف مانند مایعات یا گاز ها وجود ندارد.
به عنوان مثال در کارخانجاتی که در زمینه تهیه انواع آب میوه و یا محصولات لبنی مانند شیر و دوغ فعالیت دارند، پر کردن ظروف از این مواد باید شیلنگ هایی مورد استفاده قرار گیرد که از جنس مخصوص بوده و باید از نظر بهداشتی تاییدیه های لازم را دریافت کرده باشد.
در صنعت کشاورزی نیز اهمیت شیلنگ های آب نیز بر کسی پوشیده نیست و در واقع کار آبرسانی به مناطق مختلف زمین های کشاورزی و یا باغ ها به کمک همین لوازم انجام می گیرد.
مدل های متنوعی از شیلنگ نیز برای آب دادن فضای سبز به کار می رود.
علاوه بر موارد کاربرد ذکر شده که تنها بخش کوچکی از موارد استفاده شیلنگ را نشان می دهد، شیلنگ ها از نظر جنس مواد اولیه و کیفیت نیز در مدل های گوناگونی تولید می شوند. مثلا به صورت دو لایه یا چند لایه با ضخامت های مختلفی ساخته می شوند که کاربرد آنها در صنایع مربوطه تعیین کننده ضخامت و میزان استحکام آنها می باشد.

مرجع خرید و فروش شیلنگ در کشور

مرجع خرید و فروش شیلنگ در کشورخرید و فروش شیلنگ در کشور توسط مراجع و مراکز خرید زیادی شکل می گیرد. بخشی از شیلنگ ها به دلیل کاربرد صنعتی در مراکزی به فروش می رسد که فروشنده تجهیزات صنعتی هستند و ممکن است در داخل شهر به راحتی پیدا نشوند. 
از طرفی نوع دیگر شیلنگ ها مانند شیلنگ آب که ساده ترین شیلنگ بوده و در دسترس قرار دارد در بیشتر فروشگاه ها از قبیل پلاستیک فروشی ها عرضه می شود.
خرید و فروش اینترنتی نیز مرجعی دیگر برای تجارت این کالا می باشد. استفاده از اینترنت و سایت های آنلاین امروزه راهی برای خرید اقلام و محصولات مختلف است که به ویژه برای افراد سالمند و یا کسانی که فرصت خرید حضوری را ندارند بهترین پیشنهاد برای شیوه خرید می باشد.
افزون بر این ها شیوه خرید و فروش نیز ممکن است متفاوت باشد. به طور مثال، در کارخانجات شیلنگ ها به صورت واحدی به نام کلاف بسته بندی می شوند که هر کلاف در متراژ مشخصی آماده می شود. به طور مسلم خرید یک کلاف کامل از خرید جزئی و کمتر با قیمت مناسب تری صورت خواهد گرفت.

لیست قیمت انواع شیلنگ آب در بازار امروز

لیست قیمت انواع شیلنگ آب در بازار امروزقیمت شیلنگ آب از هر مدل و با هر کاربردی که باشد به عوامل چندی بستگی دارد که سبب می شوند نرخ این کالا ثابت نبوده و با نوسان همراه باشد.
از جمله مهمترین عوامل و پارامتر های تاثیر گذار بر نرخ این وسایل موارد زیر می باشند:

  • شرکت و کشور سازنده که برخی شرکت ها تولید کننده برند های برتر و با کیفیت درجه یک هستند.
  • جنس مواد اولیه که هر چه کیفیت بالاتری داشته باشد قیمت نهایی محصول مورد نظر نیز افزایش خواهد یافت.
  • برای اجناس وارداتی مانند واردات شیلنگ آب، نرخ دلار و نوسانات ارزی مهمترین عامل در تعیین لیست قیمت به شمار می رود.
  • عرضه و تقاضای بازار که در زمان های مختلف با آمار های متفاوتی روبروست. 
  • شیوه خرید و فروش که در خرید عمده قیمت ارزان تر خواهد بود.

نکات فوق را می توان اصلی ترین نکات مربوط در مورد اطلاعات و لیست قیمت شیلنگ در بازار دانست. به همین روی تغییر در هر عامل می تواند نقش پر رنگی در تغییر لیست قیمت شیلنگ داشته باشد.

تولید انواع شیلنگ های آب PVC

تولید انواع شیلنگ های آب PVCpvc نوعی ماده و فرآورده متعلق به خانواده و محصولات نفتی است که در صنایع پتروشیمی عملیات تولید آن به انجام می رسد. کشور ایران به دلیل برخورداری از منابع غنی نفتی در زمینه ساخت محصولاتی که ماده اولیه آنها پی وی سی است فعالیت زیادی دارد.
ویژگی های موجود در pvc سبب شده است تا این ماده در بسیاری از صنایع تولیدی به کار رود. به طور مثال موارد ذکر شده زیر مهمترین دلایل و مزیت های استفاده از پی وی سی می باشد:

  • فراوانی این ماده و قیمت مناسب آن، ویژگی های فنی مانند انعطاف پذیری بالا در عین استحکام زیاد
  • قابلیت تولید در مدل های مات و شفاف، تولید در رنگ های مختلف و با ضخامت های متنوع، مقاومت در برابر عوامل  شیمیایی

از جمله این تجهیزات و محصولات، شیلنگ های آب هستند که نمونه آنها شیلنگ آبیاری زمین های کشاورزی می باشد. تولید این ارقام در کارخانجات صنعتی در مقدار انبوه و طبق تقاضای بازار انجام شده و پس از تولید در شبکه پخش قرار گرفته و به تمام شهر های کشور ارسال می شود.

مهمترین کاربرد های شیلنگ های پی وی سی

مهمترین کاربرد های شیلنگ های پی وی سیبرای توضیح و شرح موارد استفاده از شیلنگ های پی وی سی نیاز به توضیح زیادی است. اما می توان مهمترین کاربرد های شیلنگ پی وی سی را در موارد نام برده شده زیر خلاصه نمود:

  • صنایع پزشکی و دارو سازی برای انتقال مواد داروئی و یا انجام عمل های خاص پزشکی مانند عمل آندوسکوپی
  • صنایع کشاورزی برای لوله کشی زمین های زراعی و رساندن آب به نقاط مختلف آن
  • صنایع خودروسازی برای عملیات انتقال مواد مختلف مانند شیلنگ آب هیدرولیکی خودرو
  • صنایع گازی برای نقل و انتقالات گاز در یک شبکه
  • سیستم های اطفاء حریق جهت رساندن آب به محل آتش سوزی

با مطالعه مطالب فوق می توان از موارد کاربرد و گستره استفاده از شیلنگ هایی که از پی وی سی ساخته می شوند آگاه شد.

ویژگی های بهترین شیلنگ های آب

ویژگی های بهترین شیلنگ های آبشیلنگ آب ساخت هر کشور یا کارخانه ای که باشد باید یک سری فاکتور هایی را دارا باشد تا به عنوان بهترین شیلنگ آب شناخته شود.
به طور نمونه کیفیت مواد اولیه به کار رفته در ساخت شیلنگ باید به آن استحکام و مقاومت لازم را بخشیده و از آسیب دیدن زود هنگام آن جلوگیری نماید.
وزن سبک و کم حجم از دیگر موضوعاتی است که تعیین کننده بهترین نوع این محصول می باشد.
میزان مقاومت در شرایط جوی مختلف مانند آب و هوای گرم یا سرد نیز از دیگر نکاتی است که در سنجش کیفیت این کالا مورد بررسی قرار می گیرد.

مرکز خرید عمده شیلنگ های آبی در ایران

مرکز خرید عمده شیلنگ های آبی در ایرانشیلنگ های آبی در ایران از طریق مراکز خرید عمده برای کسانی که به خرید عمده این وسایل نیاز دارند، زمینه عرضه شیلنگ آب را در هر مقدار مورد نظر فراهم می کند.
مهمترین و نخستین گام برای خرید عمده شناخت مراکز خرید و همچنین عمده فروشان شیلنگ می باشند. این کار برای افرادی که برای اولین بار قصد خرید دارند ممکن است کمی سخت باشد اما برای گروه هایی که به تجارت و خرید و فروش برای چندمین بار می پردازند امری ساده است.
عمده فروشان شاید خود تولید کنندگانی باشند که از طریق عرضه عمده این تجهیزات را به فروش می رسانند.

عرضه اینترنتی انواع شیلنگ به سراسر کشور

عرضه اینترنتی انواع شیلنگ به سراسر کشوریکی از راه های فروش و عرضه انواع شیلنگ در سراسر کشور فروشگاه های اینترنتی می باشند. مهمترین گام برای این فعالیت طراحی وب سایت های تخصصی فروش است که به معرفی و عرضه این لوازم می پردازند.
فروشگاه های اینترنتی از طریق پیوند های مختلف اطلاعات متنوعی را به خریداران ارائه نموده و کاتالوگ محصولات شرکت های مختلف از طریق این وب سایت ها قابل دانلود می باشد.
بنابراین با مشاهده کاتالوگ یا فهرست ارقام مختلف شیلنگ در بازار خرید برای متقاضیان از هر نقطه کشور به شیوه اینترنتی ممکن می شود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
رضا محمدی
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09120696963
whatsapp icon واتس اپ: 09120696963
instagram icon اینستاگرام: ya_ali_madad_5597
email icon پست الکترونیکی: reza.arbosara@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید