بازرگانی کیل
خانه / شیلنگ آب / قیمت شیلنگ آب | تولیدکننده بهترین شیلنگ های pvc

قیمت شیلنگ آب | تولیدکننده بهترین شیلنگ های pvc

قیمت شیلنگ آب تابعی از پارامتر های مختلف است. نوع شیلنگ، متراژ خریداری شده و کاربرد آن از عواملی هستند که تعیین کننده قیمت این کالا می باشند. تولید شیلنگ pvc امروزه توسط تولید کننده های مختلفی به انجام می رسد. این امر به دلیل مزایای استفاده از این ماده است. انعطاف پذیری بالا، فراوانی پی وی سی یا پلی کلرید وینیل، مقاومت و استحکام زیاد و قابلیت تولید در رنگ های مختلف از جمله برخی ویژگی هایی هستند که استفاده از پی وی سی را گسترش داده اند. این ماده از مشتقات نفتی به دست می آید و کشور ایران به دلیل برخورداری از منابع نفتی یکی از تولید کننده های آن به شمار می رود. به همین دلیل این عنصر به عنوان ماده اولیه در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت شیلنگ آب | تولیدکننده بهترین شیلنگ های pvc

شرکت های تولیدی انواع شیلنگ در ایران

شرکت های تولیدی انواع شیلنگ در ایرانتولید انواع شیلنگ توسط شرکت های تولیدی زیادی در ایران صورت می گیرد. این شرکت ها انواع گوناگونی از این اجناس را که در بخش های مختلف استفاده می شوند تولید کرده و در بازار توزیع می نمایند.
شیلنگ ها از جمله تجهیزاتی هستند که در بخش های صنعتی و غیر صنعتی قابل استفاده هستند و به همین سبب در مدل های مختلف با کارآیی متفاوت تولید می شوند. نمونه های زیر قسمتی از کاربرد آنها را نشان می دهد:

  • انواع شیلنگ صنعتی که در کارخانجات صنعتی برای نقل و انتقال مایعات مختلف به کار می رود.
  • انواع شیلنگ آبیاری که در حوزه کشاورزی مورد استفاده است.
  • شیلنگ آب آتش نشانی که برای عملیات اطفاء حریق کاربرد دارد.

کاربرد های بالا تنها قسمت کوچکی از موارد کاربرد شیلنگ و اهداف تولید آن را نشان می دهد. در هر حوزه شیلنگ ها خود تقسیم بندی به انواع گوناگون دیگری می شوند.
نکته حائز اهمیت در این زمینه آن است که تکنیسین ها و کسانی که با دستگاه های تولید شیلنگ کار می کنند باید از تجربه و مهارت کافی برخوردار باشند تا این محصولات دور ریز کمتری داشته و  کیفیت لازم را نیز در بر داشته باشند.

آشنایی با مدل های مختلف شیلنگ آب

آشنایی با مدل های مختلف شیلنگ آبدر صورتی که فرصت حضور و مراجعه به یک کارخانه شیلنگ وجود داشته باشد، می توان با مدل های مختلف شیلنگ آب و بهترین شیلنگ آب آشنا شد.
این تجهیزات به دسته های مختلفی تقسیم شده که می توان به شیلنگ آب معمولی و شیلنگ پلاستیکی اشاره کرد. این تقسیم بندی از جهت مواد اولیه تشکیل دهنده است. بعضی مدل های شیلنگ به صورت شفاف هستند که معمولا از پی وی سی تهیه می شوند و به خوبی در معرض دید قرار دارند. انواع مات یا کدر این وسایل نیز وجو دارد که بیشتر مناسب استفاده در مکان هایی است که زیاد در معرض دید نیستند می باشد.
همچنین این لوازم از نظر ضخامت و تعداد لایه نیز با هم فرق دارند. مثلا برخی مدل های آن آجدار بوده و زیبایی خاص خود را دارد.
شیلنگ های یک لایه نیز وجود دارند که شیلنگ های تماس دسته ای از آنها می باشند. علاوه بر این، شیلنگ آب کارواش، شیلنگ آب کشاورزی، شیلنگ روغن، شیلنگ شیشه شور خودرو، شیلنگ بخاری، شیلنگ روغن و …..از  دیگر نمونه های مورد استفاده در رشته های مختلف و صنایع گوناگون می باشد.
همان طور که ملاحظه می شود گستره تولیدی و مدل های مختلفی از شیلنگ وجود دارد که هر کدام در حوزه تخصصی خود به کار گرفته می شوند.

واردات انواع شیلنگ های خارجی به ایران

واردات انواع شیلنگ های خارجی به ایرانگروهی از شیلنگ هایی که در بازار ایران وجود دارند محصولات وارداتی از کشور هایی همچون آلمان، اتریش، و چین می باشند. این کالا های وارداتی در رشته های مختلف قابل استفاده بوده و به کار می روند.
شیلنگ کولر، شیلنگ تراز، شیلنگ گاز، و شیلنگ آب از نمونه اجناس وارداتی هستند که از کشور های نام برده شده وارد می شوند.
این لوازم به صورت کلاف هایی با متراژ مشخص بسته بندی شده و به کشور های مقصد ارسال می شوند. بنابراین هر کلاف دارای مقدار معینی شیلنگ است که بر همان اساس قیمت گذاری می شود.
نوعی از شیلنگ های خارجی بازار را شیلنگ های آتش نشانی که عمدتا برزنتی هستند تشکیل می دهند. این تجهیزات باید از استاندارد های لازم و مقاومت مناسبی برخوردار باشند تا بتوانند در حداقل زمان کار انتقال آب و مهار کردن آتش را به انجام برسانند. دو کشور آلمان و چین از صادر کنندگان این اجناس می باشند که محصولات متعلق به کشور آلمان از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

بهترین برندهای ایرانی شیلنگ در بازار

بهترین برندهای ایرانی شیلنگ در بازارانواع شیلنگ ایرانی توسط دستان توانمند صنعتگران ایرانی تولید شده و در بازار به فروش می رسد. تولید شیلنگ آب و سایر موارد باید مطابق استاندارد هایی که از سوی سازمان استاندارد تعیین شده است، انجام شود. این امر به ویژه برای شیلنگ هایی که دارای کاربرد حساس مثلا در بخش پزشکی می باشند از اهمیت خاصی برخوردار است. 
این مطلب نکته ای است که محصولات برخی تولید کنندگان را به بهترین برند های بازار تبدیل کرده است. این تولیدات ضمن برخورداری از قیمت مناسب و نه چندان گران از کیفیت بالایی نیز برخوردار بوده و مقاومت و استحکام لازم را در شرایط مختلف دارا می باشند.
برخی تولیدات ایرانی در حال حاضر به دلیل کیفیت برتر و به کارگیری مواد اولیه مناسب در فرایند تولید قابل رقابت با برند های برتر جهانی می باشند. بنابراین آنچه یک کالا را در میان کالا های مشابه خود به یک نمونه برتر مبدل می سازد کیفیت برتر و رضایت خریداران از خرید آن می باشد.

معرفی پرفروش ترین شیلنگ های آب در بازار

معرفی پرفروش ترین شیلنگ های آب در بازاردر هر حوزه کاری و فعالیت شغلی معمولا یک سری از کالا های آن حوزه تبدیل به پر فروش ترین ها می شوند. دو عامل کیفیت و قیمت مناسب عواملی هستند که در این موارد نقش مهمی ایفا می کنند.
برخی از نمونه های پر فروش شیلنگ از دو لایه تشکیل شده اند که ضخامت لازم را دارند و علاوه بر این از انعطاف و نرمی لازم نیز برخوردار هستند. برخی شیلنگ های پر فروش ضد ضربه هستند و به آسانی آسیب نمی بینند. از طرفی در مقابل عوامل جوی مانند نور خورشید و گرما یا سرما نیز مقاومت خود را از دست نداده و کیفیت لازم را دارند.
وزن سبک نیز عامل دیگری است که این وسیله را به پر فروش ترین مبدل می سازد. این مورد نیز سبب خواهد شد تا نگهداری و حمل و نقل آن آسان باشد. 
برخی از این تجهیزات به همراه یک سری وسایل و لوازم جانبی به فروش می رسند که برخی اتصالات از آن جمله است. این موضوع نوعی مزیت محسوب می شود و باعث خواهد شد تا برای خرید اتصالات لازم افراد به صورت مجدد به بازار مراجعه نکنند.

بهترین قیمت عمده فروشی شیلنگ آب

بهترین قیمت عمده فروشی شیلنگ آبتولید شیلنگ آب در کارخانجات صنعتی مربوطه طی فرایند های مختلفی صورت می گیرد. این محصول پس از آماده شدن و بررسی در واحد کنترل کیفی به مرحله تولید انبوه رسیده و پس از آن به صورت عمده به فروش می رسد.
عرضه شیلنگ آب به قیمت عمده راهی برای خرید توسط تامین کنندگان و توزیع کنندگان شیلنگ در بازار است که این کالا توسط آنها به تمام نقاط کشور ارسال خواهد شد.
خرید شیلنگ آب به صورت عمده در صورتی که در داخل تهران باشد معمولا با ارسال رایگان همراه خواهد بود. برای شهر های دیگر نیز در صورتی که حجم خرید قابل توجه باشد این مزیت در نظر گرفته خواهد شد.
بهترین قیمت خرید این قطعات، قیمت فروش عمده است که البته مناسب شرکت های پخش کننده و توزیع کننده است که واسط بین عمده فروش و خرده فروش می باشند.
فروش انواع شیلنگ خانگی و فروش شیلنگ صنعتی به این شیوه صورت می گیرد و از آن طریق طی مراحلی چند به دست مصرف کننده نهایی می رسد.

بزرگترین عمده فروش شیلنگ در ایران

بزرگترین عمده فروش شیلنگ در ایرانعمده فروشان شیلنگ در ایران در گستره متفاوتی فعالیت دارند و بزرگ ترین آنها تجار و بازرگانانی هستند که توزیع این لوازم را در سطح وسیعی در کشور انجام می دهند.
این گروه های تجاری ممکن است در یک شهر مانند تهران متمرکز شده باشند و تامین کنندگان کار خرید را از این واحد ها انجام دهند. تامین کنندگان در واقع واسط بین فروشگاه های کوچک و بزرگ و عمده فروش می باشند. البته ممکن است گاهی عمده فروشان خود تامین کننده نیز باشند و با فروشگاه های عرضه کننده شیلنگ در ارتباط باشند.
کسانی که خود تولید کننده یک کالا نیستند ناگزیر هستند که به عمده فروشان جهت تامین آن کالا مراجعه کنند. همچنین عمده فروش ممکن است خود تولید کننده نیز نباشد و با خرید یک کالا در حجم زیاد بتواند تخفیف های قابل ملاحظه ای را دریافت نماید. ضمن این که در صورت خرید در شهر تهران فروشنده ها هزینه باربری را نیز از فاکتور حذف کرده و آن را رایگان ارسال می دارند. 
عمده فروش همچنین از طریق عقد قرار داد خرید برای مدتی معین می تواند به خرید محصول مورد نظر که شیلنگ است اقدام کند. علاوه بر این فرایند بسته بندی نیز شاید توسط همین گروه ها انجام شود.

فروشگاه اینترنتی انواع شیلنگ های آبی

فروشگاه اینترنتی انواع شیلنگ های آبیانواع شیلنگ های آبی قابل خریداری از فروشگاه های اینترنتی می باشند. قیمت انواع شیلنگ، قیمت شیلنگ پی وی سی، موارد کاربرد شیلنگ پی وی سی و مزایای استفاده از آن و قیمت شیلنگ صنعتی از مواردی است که در این واحد های فروش به اطلاع مراجعه کنندگان و کاربران سایت می رسد.
شیلنگ های آبی در گستره زیادی قابل تقسیم بندی هستند که پایه و اساس خرید آنها محسوب می شوند. این بدان معنی است که هر واحد صنعتی بنا به نیاز خود به خرید این تجهیزات اقدام می کند.
فروشگاه های اینترنتی از طریق تولید کنندگان شرکت های مختلف برای عرضه اینترنتی محصولاتشان طراحی می شوند. به همین علت سایت های اختصاصی وجود دارند که نام شرکت مربوطه نیز در آنها ثبت شده است و به فروش آنلاین این اقلام می پردازند.

مشخصات انواع شیلنگ های آب PVC

مشخصات انواع شیلنگ های آب PVCپی وی سی ماده ای است که به دلیل مزایای موجود در ساخت شیلنگ های آب مورد استفاده قرار می گیرد. pvc که نام اختصاری عبارت پلی کلرید وینیل است امروزه برای ساخت و به عنوان مواد اولیه در بسیاری از کار های صنعتی به کار می رود. لوله های انتقال آب یا همان شیلنگ با استفاده از پی وی سی از استحکام و مقاومت لازم برخوردار خواهند شد. افزون بر این با وجود داشتن استحکام لازم، انعطاف پذیری مناسبی نیز دارند. 
از دیگر مشخصات این قطعات این است که در مقابل پاره شدن و در برابر فشار های وارده معمولا کمتر آسیب می بینند و به همین دلیل مورد اقبال صنعتگران و تولید کننده ها در بخش های صنعتی قرار گرفته اند.

ویژگی های بهترین شیلنگ های PVC

ویژگی های بهترین شیلنگ های PVCشاید در بین مواد اولیه ای که برای ساخت شیلنگ به کار می رود بتوان pvc را بهترین ماده اولیه برای تولید به شمار آورد. ویژگی ها و مزایای این اقلام را می توان در موارد زیر خلاصه نمود:

  • استحکام بالا، مقاومت در برابر دما های بالا، مقاوم در برابر شکسته شدن یا تماس با اشیاء نک تیز
  • مقاوم در برابر عوامل شیمیایی مانند اسید ها و بازها 
  • قابل ساخت در رنگ های متنوع شاد و همچنین به دو صورت شفاف یا مات
  • قیمت مناسب به دلیل فراوانی 

ویژگی های ذکر شده تنها قسمتی از فواید و مزایای استفاده از pvc را نشان می دهد. در هر صورت همین مقدار کافی است که اهمیت استفاده از این ماده صنعتی اثبات شود.

مهمترین کاربردهای انواع شیلنگ های آب PVC

مهمترین کاربردهای انواع شیلنگ های آب PVCشیلنگ های pvc که برای ساخت شیلنگ آب و انتقال آب به کار می روند در صنایع مختلف قابل کاربرد بوده و زمینه استفاده از آنها بسیار گسترده است. به طور خلاصه موارد نام برده شده زیر از مهمترین مطالب مرتبط با کاربرد این محصولات را نشان می دهد:

  • صنعت کشاورزی در باغ ها و مزارع برای آبیاری محصولات کشاورزی، ساخت انواع شیلنگ آتش نشانی
  • صنایع پزشکی و داروسازی، صنایع تولید کننده مواد غذایی، کاربرد در قسمت های گوناگون خانگی 

صنایع فوق هر یک از اهمیت زیادی برخوردار هستند و شیلنگ ها در تمامی آنها جزئی از سیستم و شبکه کاری آنها می باشد.

مرکز خرید انواع شیلنگ های آب پی وی سی

مرکز خرید انواع شیلنگ های آب پی وی سینرمی و انعطاف پذیری بالا در عین مقاومت و استحکام زیاد از فاکتور هایی هستند که در شیلنگ های انتقال آبی که از پی وی سی ساخته شده اند به چشم می خورند.
در مراکز خرید ارقام متنوعی از این وسایل به صورت کلاف های بزرگ با متراژ زیاد یا به صورت جزئی به فروش می رسند. شاید ساده ترین منظره استفاده از این محصولات در آبیاری فضای سبز و پارک و درختان مختلف است. 
جهت اطلاع از ارقام، این وسایل مراکز خرید می توانند نمونه های شرکت های مختلف را در معرض دید خریداران قرار دهند و امکان انتخاب بهترین نوع را با توجه به هزینه در نظر گرفته شده برای آنها میسر می سازند. در شهر های بزرگ نمایندگی های فروش نیز به عنوان مرکز خرید می توانند مورد مراجعه قرار گیرند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
رضا محمدی
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09120696963
whatsapp icon واتس اپ: 09120696963
instagram icon اینستاگرام: ya_ali_madad_5597
email icon پست الکترونیکی: reza.arbosara@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید