بازرگانی کیل
خانه / شیلنگ فشار قوی / قیمت شیلنگ فشار قوی | خرید شیلنگ های هیدرولیک و پنوماتیک

قیمت شیلنگ فشار قوی | خرید شیلنگ های هیدرولیک و پنوماتیک

شیلنگ ها در رابطه با انتقال آب و گاز کار را برای افراد بسیار راحت کرده
اند. تولید شلنگ های فشار قوی تحوله اساسی را در نوع شلنگ به وجود آوردند. قیمت شیلنگ فشار قوی با توجه به اوضاع نا بسامان اقتصادی کشور، هر لحظه متغیر می باشد. مصرف کننده می تواند با توجه به نیاز خود شلنگ مورد نظر را خریداری کند. همچنین پیشنهاد می شود که در هنگام خرید از مشاور گرفتن غافل نماند تا بتوانند یک خرید درست انجام دهد.

قیمت شیلنگ فشار قوی | خرید شیلنگ های هیدرولیک و پنوماتیک

شیلنگ فشار قوی چیست؟

شیلنگ فشار قوی چیست؟شیلنگ فشار قوی از ابزاری می باشد که به وسیله ی آن آب را انتقال یا پاشش می دهیم. این عمل نیاز به آگاهی مناسب جهت انتخاب یک شلنگ مناسب دارد. با توجه به فشار زیاد آب، شلنگ های معمولی توانایی لازم را ندارند و قادر نسیتند که در زمینه انتقال یا پاشش آب به کار برده شوند. شیلنگ فشار قوی آب برای انتقال آن از مقاومت بالایی برخوردار است و لایه آن ها از فولاد بافت تقویت یافته است.

دستگاه واترجت صنعتی در دو نوع آب سرد و آب گرم تولید می شوند. تجهیزات به کار رفته در آنها نیز باید در برابر شرایط کاری مقاوم بوده و توانایی عبور آب با حرارت بالا را داشته باشند. از این رو توجه به نوع دستگاه و سازگاری تجهیزات به کار گرفته شده نقش موثری در بهره وری دستگاه دارد.

در گیر و داد ورود به انقلاب صنعتی در جهان و فراگیر شدن دستگاه های صنعتی و احداث کارخانه ها در سراسر نقاط جهان، نیاز به شیلنگ هایی که بتوانند انواع سیالات و گازها را در بین دستگاه ها در یک کارخانه جابه جا کند احساس شد. در برخی موارد فشار گاز و سیالاتی که به واسطه شیلنگ های صنعتی جابه جا می شود به بدنه شیلنگ بسیار زیاد بود در اینجا بود که بشر به فکر تولید شیلنگ های فشار قوی افتاد.

تولید انواع شیلنگ فشار قوی در ایران

تولید انواع شیلنگ فشار قوی در ایرانشیلنگ ها در رابطه با انتقال آب و گاز کار را برای افراد بسیار راحت کرده اند. تولید شلنگ های فشار قوی تحوله اساسی را در نوع شلنگ به وجود آوردند. کارخانه های تولید انواع شیلنگ برای انتقال مطمئن تر و بهداشتی تر در تلاشند که همواره شلنگ های مرغوب به بازار عرضه نمایند.

این کارخانه ها اغلب محصولات شان را با توجه به اعتبار بازار به صورت تلفنی و اینترنتی به فروش می رسانند و مشتریان بدون مراجعه به بازارهای سطح شهر می توانند محصول خود را به دست آورند. شلنگ ها متناسب با کاربردی که دارند در انواع مختلف تولید می شوند. از انواع شلنگ های فشار قوی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شیلنگ فشار قوی کارواش
  • شیلنگ اتش نشانی
  • شیلنگ کارواش صنعتی
  • شیلنگ فشار قوی صنعتی

این شلنگ ها در تولیدی های زیادی عرضه می شوند که یقینا در ساخت با هم تفوات دارند. شیلنگ ها دارای درجه بندی خاصی هستند که میتوانند بر اساس نوع سیالی که درخود جابجا می کنند، دمایی که در آن کار می کند و میزان فشاری که تحمل میکنند دسته بندی شوند.

میزان تولیدات شیلنگ در ایران بسیار زیاد بوده است و باعث می شود که واردات انواع شیلنگ به ایران، یک معقوله کمرنگ باشد. گاهی اوقات به شیلنگ، لوله نیز گفته می‌شود، در حالی که شیلنگ نرم و انعطاف‌پذیر است و لوله سخت و محکم است. معمولاً شلنگ به صورت استوانه‌ای است که سطح مقطعی دایره‌وار دارد.

در طراحی شلنگ عوامل متعددی نظیر کاربرد و عملکرد شلنگ، اندازه، فشار، وزن، طول، سازگاری شیمیایی، و چند معیارِ دیگر به‌طور مستقیم و غیرمستقیم دخیل است. شلنگ از یک ماده یا ترکیبی از مواد مختلف نظیر نایلون، پلی‌اورتان، پلی‌اتیلن، پی‌وی‌سی، لاستیک طبیعی یا لاستیک سنتزی بر اساس محیط‌زیست و فشارِ موردنیاز ساخته می‌شود.

آشنایی با انواع شیلنگ های فشار قوی

آشنایی با انواع شیلنگ های فشار قویاز نمونه شلنگ های که بسیار پر کاربرد هستند و باعث بوجود آوردن بازاری پر رونق شده اند، می توان موارد زیر را نام برد:

  • انواع شیلنگ هیدرولیک
  • انواع شیلنگ سیمدار
  • شیلنگ های فشار قوی آب، باد، گاز، پنوماتیک
  • و …

همانطور که ذکر شد، شیلنگ ها دارای درجه بندی خاصی هستند که میتوانند بر اساس نوع سیالی که
درخود جابجا می کنند، دمایی که در آن کار می کند و میزان فشاری که تحمل
میکنند دسته بندی شوند. از این رو شلنگ ها در انواع های مختلف و ضخامت های متنوع تولید می شئوند که مصرف کننده با توجه به محلی که در آن جا از شلنگ استفاده می کند، آن را می خرد.

کاربردهای مختلف شیلنگ های فشار قوی

کاربردهای مختلف شیلنگ های فشار قویبا توجه به اینکه شیلنگ بهترین نوع انتقال سیالات می باشد، در موارد و بسیار متعددی کار برد پیدا می کنند. تولید انواع شلنگ توسط کارخانه شیلنگ سازی بستری را فراهم کرده است تا شرکت ها و فروشگاه هایی همچون:

  • فروشگاه سد سازی
  • فروشگاه حفاری
  • فروشگاه ساخت ماشین
  • فروشگاه کشتی سازی
  • فروشگاه سیمان سازی
  • مجتمع های پتروشیمی و پالایش نفت
  • و …

با توجه به شیلنگ مورد استفاده، کار را برای خود آسان کنند. شیلنگ ها را حتی می توان در منازل نیز یافت. در منازل بیشتر در زمینه آبیاری باغچه ها یا تمیز کردن حیاط و ورودی منزل کاربرد دارند.

مرکز فروش انواع شیلنگ های فشار قوی صنعتی

مرکز فروش انواع شیلنگ های فشار قوی صنعتی در عصر رشد و شکوفایی همچنین با توجه به رفاه حال اجتماعی این بستر برای بسیاری از افراد به وجود آورده است تا در زمینه شیلنگ و اتصالات مربوط به انتقال سیالات اقدام نمایند. از این رو فروشگاه های بسیار زیادی پا به این کسب و کار گذاشته اند.

برای دستیابی به این فروشگاهها میتوان با یک جستجوی ساده در اینترنت از انواع محصولات و کیفیت آنها آگاه شویم. همچنین می توانیم بهترین شیلنگ آب را به صورت مستقیم از مرکز فروش شیلنگ خریداری کنیم. خرید شیلنگ فشار قوی با استقبال خوب مصرف کننده ها مواجه شده است و میزان فروش خوبی را برای خود ثبت کرده است.

مصرف کننده می تواند از قیمت شیلنگ فشار قوی کارواش، تکنو شیلنگ کرمی، شیلنگ منجید دار صنعتی و شیلنگ مواد غذایی از اینترنت پیدا کند. کسب این قیمت ها به سود مشتری ها می باشد. زیرا باعث می شود که آن ها بتوانند محصولات با کیفیت و مرغوب را با قیمت مناسب و پایین خریداری کنند که از مهمترین خصوصیات خرید مستقیم می باشد.

استفاده از شیلنگ های فشار قوی در صنعت

استفاده از شیلنگ های فشار قوی در صنعتشلنگ های فشار قوی صنعتی بسته به محلی که در آنجا به کار برده می شود متنوعند. بازدهی شلنگ های صنعتی با هم تفاوت دارند. انواع شیلنگ صنعتی با توجه به فلکسی بلی بودن بالا این امکان را به وجود می آورد که در شرایط مختلف قابل نصب شوند. انواع شیلنگ ایرانی را می توان به چند دسته تقسیم بندی کرد:

  • شیلنگ های هوا
  • شیلنگ های روغن
  • شیلنگ های مواد غذایی
  • شیلنگ های ضد سایش
  • شیلنگ های بتون
  • شیلنگ های اسید
  • شیلنگ های بنزین
  • شینگ های گاز

خصوصیات شیلنگ ها بسیار قابل توجه می باشد که مشتری برای خرید باید به آنها توجه کند. از جمله این موارد: سازگاری بالا، مقاوم در برابر هر گونه ضربه و تیزی و مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی و حلال.بهتر است پس از خرید کردن، نسبت به جایی که می خواهیم در آنجا از شیلنگ استفاده کنیم، مشاوره و راهنمایی هایی را از نمایندگی ها و مراکز فروش بگیریم. همچنین اینترنت در رابطه با این موضوع بسیار تخصصی توضیح داده است. می توان از اینترنت نیز بسیار کمک گرفت.


عرضه عمده شیلنگ فشار قوی هیدرولیک

عرضه عمده شیلنگ فشار قوی هیدرولیکامروزه استفاده از شیلنگ نقش پر رنگی رو در جامعه ایجاد کرده است. کارخانه های زیادی در این امر مشغول فعالیت هستند. از همین رو مغازه هایی هستند که به صورت تخصصی و انحصاری فقط محصولات انتقال سیالات و اتصالات مربوط به آن را می فروشند.

توزیع عمده کارخانه ها به این فروشندگان کمک می کند که آن ها هم بتوانند سودی از این کار ببرند. کارخانه ها توزیع کردن شیلنگ را آغاز یک معامله و تعهد می دانند، زیرا که شیلنگ همیشه مورد استفاده قرار می گیرد و بدیهی ست که سفارش آن باز در آینده داده و یا از اتصالات مربوط به آن را بخواهند.

بطور کلی شیلنگ هیدرولیک از یک لوله با جنس لاستیک مصنوعی ساخته شده است که وظیفه نگهداری سیال را در داخل شیلنگ هیدرولیک را بر عهده دارد. طبیعت ارتجاعی لاستیک در شیلنگ های هیدرولیک باعث می شود که برای ایجاد قابلیت تحمل فشار لایه های تقویت کننده ای به دور آن بافته و یا پیچیده شود.

از نمونه کشورهایی که بیشترین میزان صادرات را به خود اختصاص داده اند، می توان موارد زیر را اعلام کرد:

  1. عراق
  2. روسیه
  3. ترکیه
  4. و …

قیمت فروش شیلنگ فشار قوی پنوماتیک

قیمت فروش شیلنگ فشار قوی پنوماتیکعوامل بسیار زیادی در قیمت شیلنگ پنوماتیک دخیل هستند. خرید این شیلنگ بسته به اینکه ما آن را از کجا تهیه می کنیم متفاوت است. شیلنگ فشار قوی پنوماتیک، از نمونه شیلنگ های موجود در بازار از نمونه پر مصرفترین شیلنگ های بازار هستند.

متاسفانه امروز اوضاع اقتصاد نا مساعد بوده و باعث شده است که این شیلنگ پنوماتیک از قیمت ثابتی برخوردار نباشد. قیمتهای شلنگ روز به روز در حال تغییرات هستند. مصرف کننده می تواند با چند کلیک در اینترنت از قیمت های بروزشده با خبر شود و خرید خود را متناسب با نیاز خود انجام دهد.

موارد زیر در قیمت شیلنگ ها دخیل می باشند:

  • نوسانات شدید قیمت دلار: چرا که قیمت دلار بر روی قیمت برخی از موارد اولیه مورد استفاده در ساخت شیلنگ ها تاثیرگذار است.
  • افزایش حقوق کارگران و تمامی افردای که در تمامی مراحل ساخت شلنگ از کارخانه به درب مغازه، دخیل هستند.
  • افزایش هزینه های اجازه و خریدن سوله ها و دستگاه های خط تولید شیلنگ
  • افزایش هزینه های آب و برق و گاز در زمان های مختلف
  • و …

مشخصات انواع شیلنگ های فشار قوی

مشخصات انواع شیلنگ های فشار قویشیلنگ های فشار قوی به طور کلی از سه بخش تولید شده اند که به شرح زیر می باشد:

  • لوله داخلی: وظیفه اصلی این لایه، مقاومت شیمیایی در برابر سیالی است که از داخل شیلنگ عبور می کند.
  • لایه مسلح: این لایه، پوششی ازسیمهای تابیده شده (با پوشش پلاستیکی) یا سیمهای مارپیچ و یا منسوجات بر پایه نخ مستحکم شده می باشد که روی لوله داخلی بافته می شود و معمولا یک تا دو لایه نخ( منجید) و یا یک تا ۶ لایه سیم را شامل می شود. وظیفه اصلی این لایه تحمل فشار داخل شیلنگ می باشد.
  • لایه بیرونی: این لایه نقش محافظت از شیلنگ در برابر هوا، فرسایش و یا روغن یا مواد شیمیایی را بعهده دارد. این لایه به منزله شناسنامه شیلنگ بوده و مشخصات شیلنگ روی آن درج می گردد.

از خصوصیات شیلنگ های فشار قوی می توان به:

  • مقاوم بودن در برابر فشار
  • مقاوم بودن در برابر پوسیدگی
  • مقاوم بودن در برابرپارگی و سوراخ شدن
  • انعطاف پذیر و زیبا

عمده فروش انواع شیلنگ های صنعتی در ایران

عمده فروش انواع شیلنگ های صنعتی در ایرانحدود ۶۰ نوع شیلنگ در بازار تولید و عرضه می شود. از انواع مدل شیلنگ هر کدام کاربرد مخصوص به خود را دارد که عمده فروشان آن را توسط نمایندگی فروش شیلنگ به دست مصرف کننده می رسانند. فروش شیلنگ فشار قوی در مشاغل مختلفی به کار برده می شوند؛ لازم به ذکر است خرید عمده شیلنگ توسط این مشاغل و مدل ها صورت می گیرد. از انواع این مدل ها می توان به ذکر موارد زیر پرداخت:

  1. شیلنگ های صنعتی: مانند شیلنگ باد فنری – شیلنگ های هیدرولیکی – شیلنگ های انتقال مواد غذایی و …
  2. شیلنگ های کشاورزی: مانند شیلنگ های سمپاشی – شیلنگ های آبیاری و …
  3. شیلنگ های آب: منظور شیلنگ های آب مورد استفاده در مصارف خانگی است.
  4. شیلنگ های گاز: شیلنگ های گاز مورد استفاده در منازل و در کارخانه ها.
  5. شیلنگ های آتشنشانی: انواع شیلنگهایی که توسط آتشنشان ها استفاده می گردد.

توزیع انواع شیلنگ سیمی فشار قوی در کشور

توزیع انواع شیلنگ سیمی فشار قوی در کشورشیلنگ های سیمی، انتقالات سیالات را تا حجم ۵۰ برابر در فشار افزایش می دهند. این شیلنگ های پر کاربرد صنعتی می باشد. شیلنگ های سیمی توسط اکثر کارخانه های تولید ساخته و در اندازه انبوه به مصرف کننده ها داده می شود.

شیلنگ های فشار قوی به دلیل خاص بودن کم تر در بازار به چشم می خورند؛ برای دستیابی به این شلنگ ها بهتر است از فروشگاه معتبر و یا اینترنت را جست و جو کنیم. شیلنگ های سیم، خود به انواع مختلف دسته بندی می شوند که بسته به نوع، کاربرد های بسزایی دارند.

از مراکز گوناگونی که در شهرهای مختلف کشورمان وجود دارند، می شود قیمت شیلنگ سیمی را تهیه کرد. شیلنگ های سیمی فشار قوی و کربن را شرکت های مختلفی هستند که تولید می کنند و برای فروش به سر تا سر ایران، ارسال می کنند.

شرکت پخش شیلنگ های هیدرولیک و ترموپلاست

شرکت پخش شیلنگ های هیدرولیک و ترموپلاستبرای جواب به نیاز مصرف کننده ها انواع شیلنگ ها تولید و در سطح بازار پخش می شوند. شیلنگ های هیدرولیک و ترموپلاست به دلیل اینکه فروش زیادی را از بین شیلنگ های دیگه به خود اختصاص  داده اند، تمرکز بیشتری روی آن است.

در خصوص تعریف شیلنگ فشار قوی هیدرولیک می توان گفت که از یک لوله با جنس لاستیک مصنوعی ساخته شده است که وظیفه نگهداری سیال را در داخل شیلنگ هیدرولیک را بر عهده دارد؛ و در خصوص شیلنگ های ترموپلاست باید خاطر نشان کرد که شیلنگ های ترموپلاست با توجه به تاریخ مصرف نا محدود (۱۰۰) سال و مقاوم در برابر رنگ و تینر، مواد شیمیایی، روغن، سوخت (نفت، بنزین، گازوئیل)، ازون، اکسیژن، دی اکسید کربن و …قابلیت تحمل فشار بالا و سبک بودن نسبت به سایر شلنگ ها دارا می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
رضا محمدی
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09120696963
whatsapp icon واتس اپ: 09120696963
instagram icon اینستاگرام: ya_ali_madad_5597
email icon پست الکترونیکی: reza.arbosara@gmail.com

مطلب پیشنهادی

شیلنگ فشار قوی قیمت | بازار فروش انواع شیلنگ های باد

یکی از ابزار های پر کاربرد در صنایع مختلف، انواع شیلنگ فشار قوی می باشد. از این ابزار و وسایل در کار های گوناگونی مانند کشاورزی، باغداری، معدن، معماری و ساختمان

دیدگاهتان را بنویسید